Page 14 - FAALİYET RAPORU 2017
P. 14
Susurluk Ticaret Odası Susurluk Ticaret Odası 15
14 Faaliyet Raporu Faaliyet Raporu
Dış Ticaret Sorumlusu seminer, eğitim ve toplantılar düzenlemek, etkinliklerini
•Üyelerin, kurum ve kuruluşların dış ticaret konusundaki soru, değerlendirmek, 1.1.3 Susurluk Ticaret Odasının 2017 Yılı Organ Toplantıları
sorun ve mağduriyetleri hakkında çalışma yapmak, gerekli •Pazar stratejileri ve hedef pazar araştırma hizmetleri
hallerde ilgili kurumlar nezdinde girişimde bulunmak ve sonucu gerçekleştirmek,
ilgililere bildirmek, •Yurtdışından gelen ticaret heyetlerinin bölgemiz ve üye
•Yurtdışından gelen dış ticaret taleplerini telefon, e-mail, faks firmalarımızın ziyaretleri organizasyonunu gerçekleştirmek,
gibi yollarla üyelere iletmek, geri dönüşleri takip etmek, •Yönetim Kurulu tarafından belirlenen ülkelere düzenlenecek iş
•Dış ticaret konusunda üyeleri bilgilendirmek amacıyla seminer, heyeti ve fuar inceleme ziyareti organizasyonlarında aktif görev Yönetim Kurulu
konferans, sempozyum, panel ve benzeri eğitim toplantıları almak,
düzenlemek, •TOBB ve diğer kurumlardan talep edilen konularda oda
•Üyelerin yabancı dil, internet erişimi gibi konulardaki yardım görüşünün hazırlanması için üyelerimiz arasında çalışma
taleplerini yerine getirmek, yapmak, raporlama yapmak, 373 Adet Gündem Maddesi
•Dış ticaret ile ilgili kurum ve kuruluşların faaliyetleri ve •Genel Sekreterlik tarafından verilecek görevleri yerine 75
hizmetleri konusunda üyeleri ve yaptıkları çalışmalardan getirmek.
üyelerin faydalanmasını sağlamak, %100
•Odamızın ve üyelerin yurt dışında düzenlenen fuarlara katılım Akreditasyon Sorumlusu KA TILI M
organizasyonu ile üyeleri, fuarlara verilen devlet destekleri •Kalite Sistemi ve Akreditasyon Sisteminden, sistemin TOPLANTI PERFORMANSI
konusunda yönlendirmek, yürütülmesinden sorumludur.
•İthalat sırasında üyelerimizi korumaya yönelik gerekli tedbirleri •Sistem ile ilgili gerekli iyileştirmelerin gerçekleşmesini sağlar.
almak üzere ilgili kurumlarla irtibata geçmek, •Üye memnuniyetinin sağlanmasından ve personelin üye
memnuniyeti ile ilgili şartların bilincinde olmasından sorumludur.
Ar-Ge ve İstatistik Sorumlusu •Akreditasyon ile ilgili çalışmalarda iç ve dış paydaşlarla
•Üyelerinin iş hayatına yönelik soru, sorun ve mağduriyetleri işbirliğine girerek sistemin kusursuz yürütülmesini sağlar. Meclis Kurulu
hakkında çalışma yapmak, gerekli hallerde ilgili kurumlar •İç ve dış eğitimleri takip ederek üyenin ve personelin ihtiyacı
nezdinde girişimde bulunmak ve sonucu ilgililere bildirmek, olan eğitimlerin düzenlenmesini sağlar.
•Üyelerinin iş konularına göre sınıflandırmasını yapmak, •Performansa dayalı performans yönetim sistemini kurum
•Üyelerinle iletişim için ulaşım kanallarını güncel tutmak, içerisinde uygular. 21 201 Adet Gündem Maddesi
•Üyelerinin iş konularına göre soru, sorunlarını ve şikayetlerini
muhataplarına göre sınıflandırmak, Hizmet Noktası Yetkilisi
•Kurum ve kuruluşların faaliyetleri ve hizmetleri konusunda •İŞKUR’un yetkilendirdiği alanlarda hizmet verir. % 62
üyeleri ve yaptıkları çalışmalardan üyelerin faydalanmasını •Sınırlı yetkisine dayanarak problem çözme konusunda İŞKUR TOPLANTI KA TILI M
PERFORMANSI
sağlamak, ile iletişime geçerek sorunun kaynağını tespit eder, yetkili
•Üyelerin talep ve beklentilerine göre araştırmalar yapmak, kişiyle irtibata geçilmesini sağlar.
•Üyelerin iş hayatına yönelik istatistikleri kendilerine sunmak,
•Üyelerinin büyümesi ve gelişmesi için beklentilerinin,
sorunlarının ve ihtiyaçlarına yönelik araştırmalar yapmak,
bunları istatistikleri ile birlikte kendilerine sunmak,
•Kamu kurum ve kurumlarının istatistik verilerinden Meslek Komitesi
yararlanmak, bunları üyelerinin ve içinde bulunduğu kamuoyunun
bilgisine sunmak, analizini yapıp raporlamak,
•Bölgemizin ve ilçemizin potansiyeline yönelik araştırmalar 592 Adet Gündem Maddesi
yapmak, 96
•Bölgemizin ve ilçemizin sahip olduğu fırsatlar ve güçlü yönleri
hakkında araştırmalar yapmak, % 80
•Bölgemizin ve ilçemizin zayıf yönlerini ve maruz kalabileceği KA TILI M
tehditleri tespit etmek, TOPLANTI PERFORMANSI
•Üyelerimizin ve bölgemizin güçlü yönlerini kullanarak gelişme
kanallarını tespit etmek,
•Üyelerimizin ve bölgemizin zayıf yönlerini bertaraf etmek
amacı ile eğitim kanallarını açık tutmak,
•Üyelerinin ve kamuoyunun eksiklik ve beklentilerine yönelik