Page 18 - FAALİYET RAPORU 2017
P. 18
Susurluk Ticaret Odası Susurluk Ticaret Odası 19
18 Faaliyet Raporu Faaliyet Raporu
KALİTE POLİTİKAMIZ
1.1.5 Susurluk Ticaret Odasının Organizasyon Şeması
Yasal mevzuat çerçevesinde; kaliteli,
zamanında ve talep edilen şartlarda
hizmet vermek, teknoloji ve imkanları İNSAN KAYNAKLARI
kullanarak personelin yeteneklerini en POLİTİKASI
üst seviyede kullanmasını ve yetkin
olmasını sağlamak, takım çalışması
ile kalite bilincinde olan personel Eğitim düzeyi yüksek, dinamik, kendini
Meslek
MECLİS
ile faaliyetlerini planlanan sürede ve işini geliştirmeyi hedefleyen bir Komiteleri KURULU Disiplin
Kurulu
gerçekleştirmek ve üye memnuniyetini ekip oluşturmak, üye odaklı hizmet
sağlamak, topluma saygılı ve örnek bir anlayışımız sebebiyle doğru işe doğru
kurum olmak, ülke ekonomisine katkıda eleman almak,
bulunmak, kalite anlayışımızı sürekli İş değişiklikleriyle personelin
iyileştirmek temel politikamızdır. gelişimlerini artırmak, performans Hesapları Yönetim Kurulu
yönetim sistemiyle performanslarını İnc. Kom.
ACİL DURUM RİSK ölçmek ve değerlendirmek, personelin
POLİTİKASI motivasyonunu artırmaya yönelik
çalışmalar yapmak, çalışanlarımızla
Acil durum risk politikasında dikkate iş birliğimizi uzun vadeye yaymak,
alınması gereken ilk husus, afetleri Personelin inisiyatif kullanmasına fırsat Yönetim Akreditasyon
konularına ve gelişim durumlarına göre tanıyarak yaratıcılığı güçlendirmektir. Kurulu Bşk. Kurulu
sınıflandırarak hareket etmektir. Bu
konuda afetleri öncelikli olarak doğal BİLGİ - İŞLEM POLİTİKASI
afetler ve suni afetler olmak üzere ikiye
ayırarak analiz etmemiz gerekmektedir. Üyelerimizin ve kamuoyunun iletişim
Genel
Afetin gelişmesini afet öncesi, sırası bilgilerini güncel olarak tutmak, Sekreter
ve sonrası olarak üç bölüme ayırırsak sağlıklı iletişim için altyapı yatımları
bunların içinde afet öncesi çalışmalar yapmak, iletişim araçlarının düzenli
en önemlisidir. Bu çalışmalar özellikle olarak bakımlarını yapmak, bakım
afetin oluşmasını bazı durumlarda ve yenilemeleri sözleşmelere ve
engelleyebilmekte ve kötü sonuçlarının anlaşmalara bağlamak, bu konuda
asgari düzeyde tutulması imkânını ehliyetli personel yetiştirmektir. Kalite Yönetim Ticaret Sicili Hizmet Noktası Akreditasyon Muhasebe Muamelat
sağlayabilmektedir. SOSYAL SORUMLULUK Temsilcisi Müdürü Yetkilisi Sorumlusu Memuru Memuru
POLİTİKASI
BASIN-YAYIN VE
HABERLEŞME POLİTİKASI Bağlı bulunduğumuz mevzuat
çerçevesinde çevresel duyarlılığa
Bağlı bulunduğumuz kanunlar ve sahip olmak, bölgemizin ihtiyaç ve
yönetmelikler çerçevesinde üyelerimiz beklentilerini tespit etmek, yaşadığımız
ve bölgemizle ilgili (gizlilik niteliği bölgenin çevresel, kültürel, sanatsal,
taşımayan) her türlü faaliyeti doğru sosyal vb. etkinliklerinde lider kuruluş Tescil Memuru Politika – Temsil Sorumlusu AR-GE - İstatistik Sorumlusu Üye Memnuniyet Ekibi Dış Ticaret Sorumlusu Bilgi – İşlem Sorumlusu Haberleşme -Yayın Sorumlusu
ve tarafsız bir şekilde paylaşmak, olmak, bölgemiz insanına sosyal
üyelerimizin bütün etkinliklerini yardımlar yaparak bölgemizin madden
kamuoyuyla paylaşmak, üyelerimizin ve manen kalkınmasına katkı sağlamak,
reklam ve tanıtımını kamuoyuna bölgemizdeki insanların eğitimlerine
yapmak, odamızın faaliyetlerini, katkıda bulunmaktır.
etkinliklerini, düzenlenen eğitim,
toplantı, seminer vb. çalışmaları
üyelerimize doğru ve zamanında
aktarmaktır.